
Apple opublikowało nowe reklamy w ramach kampanii „Mac does that”, prezentując najważniejsze zalety MacBooka Pro – ekran nano-texture oraz baterię działającą do 24 godzin.
W reklamie „Low Glare” firma podkreśla, iż ekran nano-texture redukuje odblaski i refleksy, choćby w jasnym otoczeniu. To idealne rozwiązanie do pracy na zewnątrz i w mocno oświetlonych pomieszczeniach. Opcja ta jest dostępna jako płatne ulepszenie (750 zł).
Drugi spot, moim zdaniem o wiele lepszy, skupia się na długim czasie pracy na baterii. „Zgubiłeś ładowarkę? To problem na jutro – MacBook Pro działa choćby do 24 godzin bez ładowania” – mówi Apple.
Jeśli artykuł Apple promuje MacBooka Pro z ekranem nano-texture i baterią na cały dzień nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.

6 miesięcy temu

![[FINAŁ AKCJI] Spektakularne promocje na Apple – sprzęty tańsze o choćby 20 tys. zł!](https://thinkapple.pl/wp-content/uploads/2025/10/05-1080x1080-FB-organic-G1756LL-A-Lantre-Days-16-10-2025.jpg)






