Apple TV i Apple One z nowym kolorowym logo po rebrandingu

6 godzin temu

Apple odświeżyło wizerunek swojego pakietu subskrypcji Apple One oraz usługi Apple TV, która przeszła ostatnio zmianę nazwy (poprzednio Apple TV+) oraz rebranding.

Na nowej stronie i we wszystkich aplikacjach TV pojawiło się nowe logo Apple TV, co stanowi kolejny etap trwającego rebrandingu poprzedniej nazwy platformy Apple TV+, która dziś nazywa się Apple TV.

Poprzednio:

Na nowej stronie Apple One pojawiło się logo z ikoną jabłka podzieloną na sześć kolorowych segmentów – każdy z nich reprezentuje jedną z usług wchodzących w skład Apple One Premium. Usługa po rebrandingu wygląda tak (choć zmiana ta nie pozostało w pełni widoczna na krajowych stronach usługi):

Apple One łączy kilka subskrypcji w jednej cenie: Apple TV, Apple Music, Apple Arcade, iCloud+, a w planie Premier także Apple News+ i Apple Fitness+.

Nowy wygląd Apple One ma podkreślać spójność oferty i wzmocnić rozpoznawalność marki wśród użytkowników Apple TV i pozostałych usług ekosystemu.

Jeśli artykuł Apple TV i Apple One z nowym kolorowym logo po rebrandingu nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.

Idź do oryginalnego materiału