......niestety nie wiem, który to model bo naklejki klient usunął, ale raczej wyższy model i w wyższych modelach korpus jest praktycznie technicznie taki sam.
W każdym razie problem z kołami Fulcrum jest zawsze taki sam, występowanie luzu bocznego na tylnym kole, pomimo iż jest jego regulacja.
Trzeba przeserwisować, piastę rozebrać, na nowo wysmarować co trzeba i regulacja działa.
Oczywiście uwaga bo w korpusach występują wianuszki skośne, a tylko w bębenkach łożyska maszynowe.
Tak samo w piastach przód wianuszki, bo przody też mają regulowany docisk łożyskowania.
Kolejna uwaga jak zwykle co do bębenków, smarujemy je tylko tam gdzie potrzeba, w kółko dostaje piasty z zasmarowanymi bębenkami jakimś syfiatym smarem, nie wiesz jak, nie umiesz to nie zabieraj się za robotę .
Po serwisie bębenek odzyskał typowe klikanie Fulcruma a obraca się lekko, a nasmarowany jest tylko tam gdzie potrzeba.























Jak widać wypucowane, smar jest tylko tam gdzie ma być, gotowe do ścigania.
Zapraszam na serwis z rowerami i też samymi kołami.
Sklep i serwis rowerowy