Fulcrum Racing serwis piast

velotech-pl.blogspot.com 11 godzin temu

......niestety nie wiem, który to model bo naklejki klient usunął, ale raczej wyższy model i w wyższych modelach korpus jest praktycznie technicznie taki sam.

W każdym razie problem z kołami Fulcrum jest zawsze taki sam, występowanie luzu bocznego na tylnym kole, pomimo iż jest jego regulacja.

Trzeba przeserwisować, piastę rozebrać, na nowo wysmarować co trzeba i regulacja działa.

Oczywiście uwaga bo w korpusach występują wianuszki skośne, a tylko w bębenkach łożyska maszynowe.

Tak samo w piastach przód wianuszki, bo przody też mają regulowany docisk łożyskowania.

Kolejna uwaga jak zwykle co do bębenków, smarujemy je tylko tam gdzie potrzeba, w kółko dostaje piasty z zasmarowanymi bębenkami jakimś syfiatym smarem, nie wiesz jak, nie umiesz to nie zabieraj się za robotę .

Po serwisie bębenek odzyskał typowe klikanie Fulcruma a obraca się lekko, a nasmarowany jest tylko tam gdzie potrzeba.


Jak widać wypucowane, smar jest tylko tam gdzie ma być, gotowe do ścigania.

Zapraszam na serwis z rowerami i też samymi kołami.


Spike😎

Sklep i serwis rowerowy

VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604
godz 12 - 19.oo
Idź do oryginalnego materiału