. Kingdom Come Deliverance 2 Mów o Diabelskim zadaniu Ma kilka niespodzianek, więc jeżeli pomyślałeś, iż czas Henry’ego w Kuttenbergu byłby tak relaksujący jak poprzedni misja, miecz i pióro, cóż, nie jest. Mów o Diabelskich zadaniach Henry’ego z ratowaniem bandyty, suchego diabła, z pomocą Kubyenki, a jest więcej niż jeden mały dziwactwo, które sprawiają, iż ta misja jest znacznie trudniejsza do poradzenia sobie, jeżeli nie wiesz, co się dzieje.
Nasze Królestwo Come Come Delivance 2 Mów o Diabelskim Przewodniku, przechodzi cię przez każdy krok, wyjaśnia, jak poradzić sobie z błędem zasadzki – to nie jest tak naprawdę błąd – i co wybrać do ostatecznego wyboru.
KCD 2 Mów o diabłach
- Znajdź Zizkę
- Zapisz Kubyenkę
- Zbierz armaty manualne
- Uratować suchego diabła
KCD 2: Idź do diabelskiej jaskini z Zizką
Pierwszym krokiem zadania jest zasadniczo wprowadzenie do regionu Kuttenberga. Zizka zabiera cię do grupy pubów w okolicy i możesz nie spieszyć się i sprawdzić, wybrać jakieś poboczne zadania, w zasadzie rób wszystko. Po prostu upewnij się, iż Henry jest w dobrej formie, zanim zakończy tę część zadania – bez przejadania się, przy pełnym zdrowiu, zwykłych rzeczy. Zbliża się walka.
KCD 2: Pomóż Kubyence w bójce
Przed rozmową z Zizką w Diabelskim Jen, wyposaż najlepszą broń Henry’ego i zrób też zbroję. Bitwa nie jest w żadnym wypadku najtrudniejsza KCD 2, ale łatwo jest się pobić, jeżeli nie jesteś przygotowany.
Obraz Kredyt: WarHorse | VG 24/7
Masz ochotę na trzech bandytów. Są tylko zwykłymi bandytami, ale jak zawsze w KCD 2, walka z więcej niż jednym wrogiem na raz jest trudna. Gdy się z nimi poradzą, Kubyenka mówi, gdzie znaleźć przydatną broń, której możesz użyć, aby uwolnić suchego diabła.
KCD 2: Podążaj za Kubyenką do broni i zdobądź broń
Kubyenka wykonuje wszystkie prace odkrywcze w następnej fazie zadania, choć potrzebujesz łopatki, aby wykopać miejsca, w których według niego mogą być armaty manualne. jeżeli go nie masz, w pobliżu małego schronienia gałązki po prawej stronie znajduje się zapasowa łopatka, którą możesz złapać po obietnice Kubyenki, nie będzie tak trudno znaleźć broń. Pomimo tych obietnic jest to długi proces, a Kubyenka nie spieszy się, by znaleźć adekwatne miejsce. Pamiętaj jednak, aby przeszukać wszystkie nieprawidłowe lokalizacje, które wskazuje, ponieważ możesz uzyskać specjalny zestaw matrycy od drugiego, Grób Loudyila.
Obraz Kredyt: WarHorse | VG 24/7
Kubyenka w końcu dostaje adekwatne miejsce i odejdziesz z obiecanymi armatami rękami. Kolejnym krokiem jest ponowne rozmowę z Zizką, ale powinieneś wyposażyć działo manualne i zapisać grę, zanim to zrobisz. Kolejna część zadania jest trochę trudna.
KCD 2 Mów o walce diabelskiej – jak przetrwać zasadzkę
Gdy powiesz Ziskie, jesteś gotowy na off, wszyscy odejdziesz do zasadzenia bandytów i uratujesz Dui Diabła. Istnieją dwie szkoły myślenia o tym, co się dzieje, gdy dotrzesz do miejsca w zasadzce i zaangażujesz bandytów w rozmowę. Niektórzy gracze twierdzą, iż gra jest wkurzona i może losowo zmusić cię do walki z każdym bandytem, ale możesz ponownie załadować grę, aby rozwiązać problem. Inni myślą, iż tracisz część swoich sił bojowych, jeżeli nie zdasz jednego z trzech kontroli umiejętności, co jest prawie nieuniknione, ponieważ wymagają wysokich wartości Stat.
Zdecydowaliśmy się na pierwszy wybór dialogu – „Będę strzelać, ale w twoim brzuchu!” – i przez cały czas miał Zizka i reszta walczyła obok.
Tak czy inaczej, gdy rozpocznie się bitwa, wychodzisz z jej środka. Potrzebujesz miejsca do manewrowania i przestrzeni, aby ponownie załadować armatę ręczną, i nie dostaniesz tego w grubości walki. Wybierz jednego wroga – przywitaj ich, jeżeli musisz odciągnąć ich od tłumu – i celować w ich głowę lub, jak groził Henry, brzuch. Zrobi dla nich jedno trafienie armaty.
Obraz Kredyt: WarHorse | VG 24/7
Powtarzaj proces, aż do zakończenia walki. Pamiętaj tylko, iż przygotowanie i przeładowanie armaty zajmuje dużo czasu, a prawdopodobnie będziesz musiał pozostać na defensywie, gdy Henry przygotowuje go. Każdy wróg w tym tłumie jest trudny, ale ten, który stanowi najbardziej niebezpieczeństwo, jest ten noszący zbroję rycerza. Trzymaj poza zasięg, dopóki nie będziesz mógł wystrzelić armaty bezpośrednio do niego, idealnie tak blisko, jak to możliwe.
Możesz także po prostu wpaść z mieczem i wybrać poszczególnych wrogów, ponieważ rozproszą się, walcząc z kimś innym, ale ta metoda jest znacznie bardziej ryzykowna.
Zabrycz resztki, jeżeli chcesz, gdy walka się skończy, porozmawiaj z Zizką i porozmawiaj z diabłem jest kompletna.
Jeśli jeszcze ich nie zrobiłeś i potrzebujesz dodatkowej gotówki, w pewnym momencie ponownie odwiedzisz Trosky, aby uzyskać skarb Vidlak Bandit i mapę pozostawioną przez zmarłego, i nie zapomnij też zrobić zadania Mutta.