Mobilny serwis Samsunga wraca do Warszawy. Naprawy urządzeń w 3 godziny w domu lub biurze

10 godzin temu

Samsung ponownie uruchomił swój mobilny serwis w Warszawie. Technicy dojeżdżają do klienta i naprawiają urządzenia z serii Galaxy na miejscu w maksymalnie 3 godziny.

Samsung Polska przywrócił usługę mobilnego serwisu po przerwie, koncentrując się na Warszawie. Inicjatywa zbiegła się z premierą najnowszych składanych telefonów Galaxy Z Fold7 i Galaxy Z Flip7. Użytkownicy mogą teraz naprawić swoje urządzenia Galaxy bez wychodzenia z domu, biura czy ulubionej kawiarni.

Koszt usługi wynosi 300 zł, ale właściciele nowych modeli Galaxy Z Fold i Z Flip objętych gwarancją otrzymują bezpłatny dojazd technika. Mobilni serwisanci używają wyłącznie oryginalnych części i gwarantują naprawę w czasie nieprzekraczającym trzech godzin. Po zakończeniu pracy wykonują testy kontrolne sprawdzające między innymi ekran dotykowy, ładowanie, Wi-Fi, aparaty i głośniki.

Firma zapewnia, iż naprawy mobilne zachowują pełną gwarancję producenta oraz certyfikat odporności na wodę i kurz. Samsung podkreśla również, iż jego polskie centra serwisowe zdobyły w 2025 roku po raz kolejny tytuł “Gwiazdy Jakości Obsługi” za profesjonalizm i rzetelność.

Przed naprawą użytkownik musi jednak przygotować urządzenie – wykonać kopię zapasową danych, usunąć hasła i blokady, wyjąć karty SIM i pamięci oraz zdjąć etui. Konieczne jest także przygotowanie dowodu zakupu. Zgłoszenia przyjmuje infolinia partnera serwisowego Bolttech pod numerem 22 829 99 50.

Mobilny serwis obsługuje wszystkie urządzenia Galaxy – telefony, tablety i smartwatche, niezależnie od statusu gwarancji. Usługa dostępna jest wyłącznie na terenie Warszawy, co może sygnalizować testowy charakter inicjatywy przed ewentualnym rozszerzeniem na inne miasta.

Idź do oryginalnego materiału