Ostatnio jakoś mi się nie nudziło, jednakże najlepszym jeżeli chodzi o koła był projekt kół 27,5 do Gravela do tyrania jako mtb.
Zmniejszone koła dają nam możliwość zastosowania większych opon i w tym przypadku 2.0 będą idealne.
To po co gravel, nie lepiej mtb ? ....... w sumie nie głupie pytanie, tylko jeżeli raz na jakiś czas odwali nam i chcemy pojeździć trochę gorsze trasy to drugi komplet kół z grubszymi oponami to jest rozwiązanie.
Wracajmy do tematu.
Projekt.
Obręcze karbonowe od Lightbicycle, stożek 36 mm....... ładny, szerokość C 23 mm wystarczająca do tublesa na oponach 2.0.
Do tego lekutkie piasty DT 240 w wersji bębenka pod Campe 1 x 13 ! grubo i bogato będzie......
A zapomniałbym ...... szprychy... płaskie DT aerocomp, płaskie mocne, a nyple ? tutaj mamy obręcze bez otworowe pod tublesa bez taśmy i dla bezpieczeństwa Dsng.
Całość, jest zajebista z najwyższej półki części i waga......1425 g całość komplet wyszło.
Koła będą się kręciły jak marzenie, choćby jakby je zastosować do zwykłego mtb 27,5" nie powstydził by się topowy zawodnik takimi.
Przyjemnie się robi takie koła, marzenie mechanika .
W efekcie końcowym naciągi szprych także prawie idealnie takie same, co udowadnia iż felgi także zrobiono precyzyjnie i nie ma zbyt dużych różnic w grubości materiału .
Same plusy, zresztą warto popatrzeć.






















Mocne, sztywne lekuśkie...... czy warto pakować sporo kasy w koła? jak masz to tak, bo różnice są spore, a przekonasz się wtedy jak je pierwszy raz użyjesz.
Projektuję i wykonuję koła najwyższej klasy od lat i te to jedne z najlepszych jakie wyszły z moich rąk.
😎 Spike
Sklep i serwis rowerowy