Nowe funkcje w Biamp Workplace

bpartav.pl 7 godzin temu

Biamp wzbogaca Workplace o najważniejsze funkcje, aby jeszcze bardziej wspierać klientów

Biamp, wiodący dostawca profesjonalnych rozwiązań audiowizualnych (AV), ogłosił na targach InfoComm 2025 nowe aktualizacje Biamp Workplace. Nowe funkcje rozszerzają możliwości zarządzania i monitorowania w chmurze, obejmując więcej etapów konfiguracji w ścieżce dostępnej dla klienta – od projektowania, przez wdrożenie, strojenie, aż po optymalizację. Cztery nowe, zaawansowane funkcje – Location View, Workplace Designer, Workplace Command i Workplace Tools – zwiększają możliwości zarządzania systemem i poprawiają wrażenia użytkownika, zapewniając kompleksowe wsparcie na każdym etapie.

„Te nowe funkcje oznaczają istotny krok naprzód w tym, jak organizacje mogą lepiej rozumieć i zarządzać swoimi środowiskami AV” — powiedział Joe Andrulis, wiceprezes ds. rozwoju korporacyjnego w Biamp. „Dzięki takim udoskonaleniom jak mapowanie wizualne, projektowanie w chmurze, zdalne zarządzanie i mobilny dostęp do informacji o urządzeniach i sieciach, Biamp Workplace stale ewoluuje.”

Ulepszone zarządzanie wizualne dzięki Location View

Location View zapewnia natychmiastowy podgląd statusu systemu na planie piętra, co pozwala administratorom Workplace gwałtownie zlokalizować problemy. Intuicyjna, wizualna reprezentacja systemów AV wykorzystuje rzeczywiste mapy pięter, budynków i kampusów, zapewniając natychmiastowy wgląd do systemu w danej lokalizacji — po prostu patrząc na mapę.

Innowacja w projektowaniu w chmurze – Workplace Designer

Workplace Designer przenosi wszystkie możliwości znane z Conference Room Designer bezpośrednio do Biamp Workplace. Dzięki wykorzystaniu chmury, użytkownicy mogą zapisywać i ponownie wykorzystywać swoje projekty w dowolnym miejscu i czasie. Projekty mogą być przypisane do konkretnych lokalizacji – organizacji, obiektów, budynków lub sal – i służyć jako szablony do przyszłych wdrożeń.

Kompleksowe rozwiązywanie problemów dzięki Workplace Command

Workplace Command umożliwia technikom AV zdalny dostęp do bloków w projekcie każdego urządzenia Tesira połączonego z Workplace – bezpośrednio z poziomu aplikacji, dzięki prostego i intuicyjnego interfejsu. Eliminuje to konieczność wizyt na miejscu w celu rozwiązania prostych problemów, takich jak wyciszenie dźwięku lub sprawdzenie poprawności wybranych źródeł. Wszystkie informacje z bloków Tesira są dostępne z chmury, bez potrzeby dodatkowego programowania. Workplace Command jest w pełni zintegrowany z Biamp Workplace, tworząc spójny ekosystem zarządzania AV – dostępny z każdego urządzenia, z dowolnego miejsca.

Mobilny dostęp do statusu urządzeń z Workplace Tools

Workplace Tools to nowa aplikacja mobilna dla techników AV, wspomagająca realizację zadań na miejscu, z wykorzystaniem mocy platformy Workplace działającej w chmurze. Pierwsza funkcja w Workplace Tools wykorzystuje technologię NFC w telefonach, aby odczytać dane techniczne ze wzmacniaczy Voltera. Technicy mogą uzyskać dostęp do ważnych informacji– takich jak konfiguracja, status, aktywne błędy i dane sieciowe– choćby jeżeli urządzenie jest wyłączone.

Rozszerzone wsparcie dla produktów

Aktualizacje obejmuje również szerszą kompatybilność z urządzeniami. Rozwiązania sterujące Impera i ekrany dotykowe Apprimo dołączają do listy ponad 50 produktów Biamp, obsługiwanych w tej chwili za pośrednictwem Workplace, w tym: Tesira, Devio SCX, Evoko, Voltera D i D M, Cambridge Qt X, MAX Connect, stacje przywoławcze NPX oraz Parlé VBC 2800. Dodatkowo Workplace Bridge umożliwia integrację produktów starszej generacji z ekosystemem Workplace.

Idź do oryginalnego materiału