Rusza sprzedaż nowych telewizorów LG na 2025 rok i druga edycja LG Streaming Week

5 godzin temu

W Polsce rozpoczęła się sprzedaż najnowszych telewizorów LG OLED evo AI oraz LG QNED evo AI, modeli z tegorocznej oferty marki.

Nowe telewizory charakteryzują się ulepszoną jakością obrazu, inteligentnymi funkcjami i nowoczesnym wzornictwem. Równocześnie z premierą urządzeń, firma LG Electronics zainaugurowała drugą edycję kampanii LG Streaming Week, oferując użytkownikom dostęp do promocyjnych treści streamingowych.

Nowe telewizory LG OLED evo AI zostały wyposażone w technologię Brightness Booster Ultimate, która według producenta zapewnia choćby trzykrotnie wyższą jasność w porównaniu do standardowych paneli OLED. Urządzenia pracują na najnowszej platformie webOS 25 i oferują udoskonalone funkcje oparte na sztucznej inteligencji, takie jak AI Picture Pro i AI Sound Pro, zapewniające przestrzenny dźwięk w formacie choćby 11.1.2 (w przypadku topowych modeli).

Wśród nowości znajdują się również funkcje gamingowe w Gaming Portal, interakcja głosowa wspierana przez LLM i Microsoft Copilot (AI Voice ID, AI Chatbot, AI Search), a także Home Hub do zarządzania inteligentnym domem. LG wprowadza także na polski rynek nową linię telewizorów LG QNED evo AI 2025 z nowym procesorem α8 AI, obsługą HDR10 i Dolby Vision oraz funkcjami AI automatycznie dostosowującymi parametry obrazu i dźwięku.

Kampania LG Streaming Week potrwa od 19 maja do 30 czerwca i jest dostępna dla użytkowników telewizorów LG Smart TV w 42 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji. W ramach akcji, przygotowanej we współpracy z czołowymi dostawcami treści, użytkownicy mogą korzystać z darmowych oraz przecenionych materiałów streamingowych, a łączna wartość rabatów szacowana jest na około 875 złotych.

Promocja obejmuje telewizory LG UHD i wyższe z systemem webOS 4.5 lub nowszym (wprowadzone po 2019 roku) oraz wybrane modele lifestyle’owe i inteligentne monitory. Dostęp do ofert możliwy jest przez dedykowaną aplikację LG Streaming Week.

W tegorocznej edycji LG Streaming Week położono większy nacisk na treści lokalne, współpracując z ponad 70 partnerami. Dla klientów w Polsce przygotowano między innymi trzymiesięczny bezpłatny dostęp do aplikacji MEGOGO, 50% zniżki na pierwszy miesiąc w Canal+, trzy miesiące za 1 zł w Sweet.tv, 12 miesięcy w cenie 10 na CDA.pl oraz pakiet START na 90 dni bez opłat w Polsat Box Go. Wśród globalnych ofert znalazły się m.in. trzymiesięczny dostęp do Apple TV+ w promocyjnej cenie, trzymiesięczny bezpłatny dostęp do platformy Stage+ z koncertami muzyki klasycznej, trzymiesięczny bezpłatny dostęp do serwisu filmowego Mubi, a także promocje na Blacknut Cloud Gaming, Baby Shark World for Kids oraz Stingray Karaoke.

LG wprowadza telewizory QNED evo 2025: nowa jakość obrazu i bezprzewodowa łączność

Jeśli artykuł Rusza sprzedaż nowych telewizorów LG na 2025 rok i druga edycja LG Streaming Week nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.

Idź do oryginalnego materiału