Weylo wprowadza usługi CCaaS w Polsce. To efekt połączenia Focus Telecom z Systell

6 godzin temu

Weylo to nowa marka powstała z połączenia Focus Telecom i Systell. Firma oferuje zaawansowane rozwiązania dla call center, odpowiadając na dynamiczny wzrost rynku CCaaS w Polsce.

Weylo to nowy gracz na rynku rozwiązań dla call center w Polsce. Marka powstała z fuzji dwóch znanych firm: Focus Telecom i Systell. Obie specjalizują się w usługach typu CCaaS, czyli Contact Center as a Service. Rynek tych rozwiązań w Polsce rośnie o ponad 15 procent rocznie.

Jeśli prowadzisz firmę i obsługujesz klientów przez telefon lub internet, Weylo oferuje narzędzia ułatwiające zarządzanie komunikacją. Przykładowo, możesz gwałtownie wdrożyć system obsługi zgłoszeń czy analizować rozmowy w czasie rzeczywistym. Firma podkreśla, iż stawia na prostotę wdrożenia i wsparcie techniczne.

Według przedstawicieli Weylo, połączenie doświadczeń obu zespołów pozwoliło stworzyć ofertę lepiej dopasowaną do potrzeb polskich przedsiębiorstw. „Chcemy, by nasi klienci mogli łatwo skalować swoje centra kontaktowe i korzystać z najnowszych technologii” – mówi jeden z menedżerów firmy.

Nowa marka zamierza konkurować z globalnymi dostawcami, ale podkreśla przede wszystkim nacisk na lokalne wsparcie i znajomość specyfiki polskiego rynku. Weylo już teraz obsługuje setki klientów z różnych branż.

Idź do oryginalnego materiału