Wymiana łożysk w piaście DT 350, serwis bębenka i centrowanie koła

velotech-pl.blogspot.com 9 godzin temu

Czyli co ? full serwis, pucowanie na całego piasty.

Rozbieramy całą piastę, tutaj jest wersja pod 6 śrub i ośke thrue 10mm.

Niestety, pomimo systemu aby spokojnie rozebrać manualnie, ośka się "zapiekła" i tak łatwo nie szło, po rozebraniu okazało się iż są ślady korozji na ośce, podżarło anodę.

Usuwamy z piasty wszelkie łożyska...... choćby to spod "pierścienia" w korpusie.

To było wyzwaniem, pierścień siedzi zwykle bardzo mocno bo jest w trakcie pedałowania "dokręcany" .

Różne metody odkręcenia tego pierścienia są słuszne, ale najlepiej sprawdziła się metoda z przedłużką.

Poszło.

Wszystkie łożyska usunięte z korpusu, pucowanie części składowych.... na błysk.

Jutro przywiozę świeże łożyska, wchodzi tam 2 x 6902 i wsadzajmy tam dobre łożyska renomowanych firm.

Tak samo usunę stare z bębenka i też nowe tam trafią 2 x 6902

Także jutro reszta roboty.

Spike😎

Sklep i serwis rowerowy

VeloTech
31-272 Kraków
ul. Krowoderskich Zuchów 24 / box 1
tel. 666-316-604
godz 12 - 19.oo
Idź do oryginalnego materiału