Czyli co ? full serwis, pucowanie na całego piasty.
Rozbieramy całą piastę, tutaj jest wersja pod 6 śrub i ośke thrue 10mm.
Niestety, pomimo systemu aby spokojnie rozebrać manualnie, ośka się "zapiekła" i tak łatwo nie szło, po rozebraniu okazało się iż są ślady korozji na ośce, podżarło anodę.
Usuwamy z piasty wszelkie łożyska...... choćby to spod "pierścienia" w korpusie.
To było wyzwaniem, pierścień siedzi zwykle bardzo mocno bo jest w trakcie pedałowania "dokręcany" .
Różne metody odkręcenia tego pierścienia są słuszne, ale najlepiej sprawdziła się metoda z przedłużką.
Poszło.












Wszystkie łożyska usunięte z korpusu, pucowanie części składowych.... na błysk.
Jutro przywiozę świeże łożyska, wchodzi tam 2 x 6902 i wsadzajmy tam dobre łożyska renomowanych firm.
Tak samo usunę stare z bębenka i też nowe tam trafią 2 x 6902
Także jutro reszta roboty.
Sklep i serwis rowerowy