Urządzenia marki Dreame, a szczególnie roboty sprzątające, szturmem podbiły domy użytkowników na całym świecie. Firma znana głównie z projektowania zaawansowanych urządzeń sprzątających i sprzętu z segmentu beauty, ma ambitny plan ekspansji na rynku urządzeń smart home. W najbliższym czasie na rynek trafi ponad 15 nowych linii produktowych, w tym klimatyzatory, lodówki wspierane przez AI oraz roboty do pielęgnacji ogrodów. Dreame stawia na spójny ekosystem, dlatego wszystkie urządzenia będą zintegrowane z jedną aplikacją.
Tutaj liczy się głos użytkowników
Jak zapowiedział chiński producent, strategia zakłada stworzenie kompleksowego ekosystemu, w którym inteligentne urządzenia współpracują ze sobą – od salonu, przez kuchnię, po ogród.
Sukces Dreame na rynku międzynarodowym nie jest przypadkowy. Firma wyróżnia się na tle konkurencji podejściem do opracowywania nowych rozwiązań. Zamiast powielać mało użyteczne i nadmuchane marketingowo funkcje, twórcy skupiają się na rozwiązywaniu konkretnych problemów. Co ważne, marka regularnie angażuje swoich klientów w proces projektowania, umożliwiając im głosowanie na najlepsze pomysły. Według danych Dreame, aż 90% funkcji nowych urządzeń powstaje właśnie w wyniku takiego dialogu.
 Klimatyzator Dreame X-Wind / foto. wł.
Klimatyzator Dreame X-Wind / foto. wł.Doskonałym przykładem tej filozofii ma być nowa seria lodówek. Większość producentów chwali się dużymi ekranami i niezliczonymi trybami, a Dreame postawiło na rozwiązanie podstawowego problemu: jak lepiej utrzymać świeżość i ograniczyć marnowanie żywności. W efekcie powstały lodówki z chłodzeniem AI, które redukują straty wody i składników odżywczych, bez zbędnych gadżetów.
 Urządzenia AGD Dreame na targach IFA 2025 / foto. wł
Urządzenia AGD Dreame na targach IFA 2025 / foto. włImponujący wzrost w skali globalnej
Szeroko zakrojone plany ekspansji na rynku urządzeń smart home napędzają rozwój firmy. W krótkim czasie ilość pracowników firmy wzrosła z 8 do 12 tysięcy w skali globalnej. Co ciekawe, prawie 1000 osób pracuje nad projektem Dreame Auto – próbą wejścia producenta AGD na rynek motoryzacyjny.
Dreame od lat stawia na uniwersalne technologie, które przyczyniają się do szybkiej ekspansji. Zamiast projektować każdy produkt od zera, sprawdzone rozwiązania implementowane są do nowych kategorii. Przykład? Ten sam motor napędza odkurzacze, suszarki do włosów, urządzenia kuchenne i systemy chłodzenia. Podobnie jak robotyczne ramię znane z robotów sprzątających, które znajduje teraz zastosowanie w klimatyzatorach, pralkach czy urządzeniach kuchennych.
 Yu Hao – CEO Dreame
Yu Hao – CEO DreameZałożyciel i CEO Yu Hao pokazał niedawno, iż wierzy w ambitne plany. Wraz z Dreame zainwestował on około 5 mld juanów (ok. 702 mln dolarów) w odkup akcji. Tym samym, jego udział w firmie wzrósł z 45% do 70%. Co więcej, przychody w pierwszej połowie 2025 roku już przekroczyły całoroczne wyniki z roku poprzedniego.
Źródło: Dreame

 2 tygodni temu
                                                    2 tygodni temu
                    






