Google jeszcze bardziej podgryza wydawców. Nowość w wyszukiwarce oparta na AI

Zdjęcie: fot. Unsplash
Google coraz mocniej stawia na pokazywanie w swojej wyszukiwarce, z użyciem narzędzi AI, przetworzonych treści z serwisów wydawców. Tym razem taka opcja pojawiła się w aplikacji mobilnej Google’a w USA.
- Strona główna
- Technologie
- Google jeszcze bardziej podgryza wydawców. Nowość w wyszukiwarce oparta na AI
Powiązane
Nowe zagrożenie w Gmailu. AI pomaga hakerom
49 minut temu
Apple w kryzysie? Tim Cook na celowniku analityków
1 godzina temu
MBank odetnie klientów od pieniędzy. Tak nie zapłacisz
1 godzina temu
Rosyjskie drony uderzyły w polską fabrykę w Ukrainie
2 godzin temu
Polecane
Renault 5 Monte Carlo Edition – dla kolekcjonera
1 godzina temu
Skolim miał wypadek. Rozbił auto za pół miliona złotych
1 godzina temu