MacOS Tahoe wprowadza nowego Asystenta Odzyskiwania

applemusic.pl 3 godzin temu

Zgodnie z nowym dokumentem wsparcia Apple opublikowanym w tym tygodniu, jeżeli na komputerze Mac wystąpi problem uniemożliwiający jego prawidłowe uruchomienie, macOS Tahoe posiada nowego Asystenta Odzyskiwania, który może spróbować zidentyfikować problem i go rozwiązać,

Jeśli na komputerze Mac występują pewne problemy podczas uruchamiania, Apple informuje, iż komputer może automatycznie uruchomić się ponownie i otworzyć Asystenta Odzyskiwania. Aby skorzystać z narzędzia, kliknij wystarczy kliknąć przycisk „Kontynuuj” w oknie i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Po zakończeniu procesu odzyskiwania Asystent Odzyskiwania poinformuje o pomyślnym odzyskaniu komputera Mac, o tym, iż nie udało się go odzyskać lub o braku znanych problemów. Kliknij „Uruchom ponownie komputer Mac”, aby zakończyć proces.

Jeśli komputer Mac uruchomi się pomyślnie, Apple informuje, iż możesz zostać powiadomiony o konieczności odzyskania danych z iCloud.

Jeśli komputer Mac nie uruchomi się pomyślnie, oznacza to, iż wystąpił problem, którego Asystent Odzyskiwania nie może rozwiązać i można przejść do innych kroków rozwiązywania problemów.

Asystent Odzyskiwania jest również dostępny w menu Narzędzia w trybie odzyskiwania systemu macOS.

W tym roku, w systemach iOS 26 i iPadOS 26 dostępne jest podobne narzędzie Asystent odzyskiwania dla iPhone’a i iPada. W tym tygodniu firma Apple opublikowała dokument pomocy technicznej z dodatkowymi informacjami na temat działania tej funkcji na tych urządzeniach.

Idź do oryginalnego materiału