Węgierski przewoźnik ogłosił uruchomienie nowej usługi pod nazwą „Wizz Class”, która ma stanowić tańszą alternatywę dla tradycyjnej klasy biznes. Równocześnie linia zapowiada rozpoczęcie testów pokładowego internetu o nazwie „Wizz Play”.
Nowa usługa dla pasażerów biznesowych
Podczas wirtualnej konferencji prasowej w Londynie przedstawiciele Wizz Aira zapowiedzieli uruchomienie testów „Wizz Class” w grudniu 2025 roku. Nowa oferta ma być dostępna na wybranych trasach z pięciu europejskich baz przewoźnika: Bukaresztu, Budapesztu, Londynu, Rzymu i Warszawy.
„Wizz Class” nie będzie jednak pełnoprawną klasą biznes. Przewoźnik planuje zaoferować pierwszy rząd foteli z większą przestrzenią na nogi oraz zablokowanym środkowym miejscem, co ma zapewnić pasażerom większy komfort podróży. Jak podkreśla Wizz Air, rozwiązanie to odpowiada na rosnące zainteresowanie klientów biznesowych, którzy oczekują lepszych warunków bez konieczności płacenia za droższą klasę premium.
Pokładowe Wi-Fi pod nazwą „Wizz Play”
Jeszcze przed rozpoczęciem testów „Wizz Class”, bo już w listopadzie, przewoźnik planuje uruchomić próbne wdrożenie pokładowego systemu Wi-Fi. Nowa usługa, nazwana „Wizz Play”, będzie początkowo testowana w Wielkiej Brytanii, na pokładach pięciu airbusów należących do floty Wizz Aira.
Zgodnie z zapowiedziami przewoźnika, system umożliwi pasażerom korzystanie z komunikatorów internetowych, a także streaming multimediów i składanie zamówień pokładowych bezpośrednio z własnych urządzeń mobilnych.
 Wizzair uruchamia Wizz Play
Wizzair uruchamia Wizz PlayKolejne kroki w kierunku zwiększenia komfortu pasażerów
Nowe projekty – „Wizz Class” i „Wizz Play” – to element szerszych działań linii mających na celu poprawę doświadczenia pasażerów i dostosowanie oferty do oczekiwań różnych grup podróżnych. Wizz Air zamierza sprawdzić, jak rynek zareaguje na tańszą wersję klasy biznes oraz jak sprawdzi się nowy system łączności podczas lotu. Ceny nowych usług nie są na razie znane.
Co ciekawe, jeszcze kilka lat temu prezes linii Wizzair Jozsef Varadi otwarcie krytykował tego typu rozwiązania oferowane przez tradycyjnych przewoźników, takich jak Lufthansa, twierdząc, iż nie mają one racji bytu w modelu tanich linii lotniczych.
Źródło: pasazer.com / fly4free.pl / Zdjęcie otwierające: Unsplash

 2 dni temu
                                                    2 dni temu
                    










